OGŁOSZENIE O TRZECIM PRZETARGU NA SPRZEDAŻ SAMOCHODU Opel Vivaro o nr rej. BHA U294
będącego własnością Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce ul. Doc. A. Dowgirda 9 tel. 85 682 92 29, www.spzozhajnowka.pl, e-mail: szpital@spzozhajnowka.pl
Sprzedaż samochodu przeprowadza się na podstawie Uchwały nr XVI/124/12 Rady Powiatu Hajnowskiego z dnia 28 czerwca 2012 roku, Uchwały nr XIV/133/16 Rady Powiatu Hajnowskiego z dnia 21 kwietnia 2016 roku oraz Uchwały Rady Społecznej SPZOZ w Hajnówce nr 21/25 z dnia 23 stycznia 2025 roku.
I. Organizator przetargu
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
ul. Doc. A. Dowgirda 9
II. Przedmiot przetargu:
1. Samochód osobowy:
-
Marka i typ pojazdu – Opel Vivaro
-
Kolor – biały
-
Pojemność – 1870 cm3/60kW
-
Przebieg – 801 997 km
-
Dopuszczalna masa – 2700 kg
-
Numer rejestracyjny – BHAU294
-
Numer identyfikacyjny – W0LF7ABA55V614244
-
Rok produkcji - 2004
-
Pojazd niesprawny
III. Tryb przetargu:
-
Przetarg ma formę publicznego pisemnego przetargu ofertowego.
-
Ogłoszenie o przetargu opublikowane zostanie na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce oraz na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Hajnówce.
-
Oferta pod rygorem nieważności, powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać następujące dane oferenta:
-
imię i nazwisko lub nazwę firmy,
-
adres zamieszkania lub siedziby oferenta,
-
numer telefonu,
-
numer PESEL, REGON, NIP,
-
datę sporządzenia oferty,
-
oferowaną cenę netto / brutto,
-
oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem technicznym pojazdu i warunkami przetargu.
-
IV. Cena wywoławcza przedmiotu sprzedaży:
-
Cena wywoławcza przy sprzedaży samochodu Opel Vivaro o nr rej. BHA U294 wynosi 2.000 zł netto (słownie – dwa tysiące złotych) plus należny podatek VAT.
-
Oszacowana cena jest ceną minimalną. Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą niż cena minimalna.
V. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej, opieczętowanej kopercie w jednym egzemplarzu. Oferta powinna być zaadresowana na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Doc. A. Dowgirda 9, 17-200 Hajnówka
„Oferta na zakup samochodu Opel Vivaro o nr rej. BHA U294”
-
Ofertę należy przesłać pod wskazany adres lub złożyć w sekretariacie SPZOZ w Hajnówce.
-
Ostateczny termin składania ofert ustala się na 20 maja 2025 roku do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do siedziby Organizatora).
-
Wpłynięcie jednej ważnej oferty wystarczy do rozstrzygnięcia przetargu.
-
Obecność oferentów podczas otwarcia kopert nie jest obowiązkowa.
-
Oferty złożone po wyznaczonej dacie nie będą rozpatrywane.
-
Oferent, którego oferta wygra przetarg będzie bezzwłocznie poinformowany i zaproszony do podpisania umowy kupna-sprzedaży. Wszelkie koszty związane z opłatami i kosztami ponosi nabywca pojazdu.
-
W przypadku złożenia równorzędnych ofert o najwyższej wartości, komisja przetargowa zorganizuje dodatkowy przetarg ustny ograniczony dla oferentów, którzy złożyli te oferty. Komisja zawiadomi oferentów, o których mowa o terminie dodatkowego przetargu.
-
SPZOZ w Hajnówce nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte pojazdu.
VI. Miejsce i termin przeprowadzenia postępowania przetargu:
-
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. A. Dowgirda 9, pokój nr 126 w dniu 20 maja 2025 roku do godz. 11:00.
VII. Miejsce i termin udostępnienia do obejrzenia przedmiotu sprzedaży:
-
Zbywany pojazd będzie udostępniony zainteresowanym do oględzin w dni powszednie w godzinach 9:00 – 13:00 (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu) od dnia ogłoszenia przetargu do dnia składania ofert w siedzibie Sprzedającego.
-
Szczegółowych informacji w sprawie przetargu pojazdu można uzyskać pod nr tel.(85) 682 92 29.
VIII. Komisja przetargowa odrzuca ofertę, jeżeli:
-
Została złożona po terminie, w niewłaściwym miejscu.
-
Nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w pkt. III ppkt. 3 lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inne wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
-
O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta.
-
Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
IX. Inne informacje:
-
Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę na pojazd będący przedmiotem przetargu.
-
Komisja przetargowa może zamknąć przetarg bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty.
-
Komisja przetargowa obowiązana jest powiadomić uczestników przetargu o jego wyniku albo o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru na stronie internetowej SPZOZ.
-
Termin i miejsce zawarcia umowy zostanie ustalony pomiędzy stronami nie później niż 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
-
Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia pojazdu w terminie wyznaczonym przez sprzedawcę jednak nie dłużej niż 7 dni od dnia podpisania umowy sprzedaży i wystawienia faktury.
-
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po wpłaceniu ceny nabycia.
-
Całkowite koszty związane z nabyciem przedmiotu sprzedaży ponosi w całości kupujący.