INFORMACJA O SPOSOBIE PRZYJMOWANIA SKARG I WNIOSKÓW
Pacjent ma prawo do złożenia skargi czy wniosku dotyczącego procesu leczenia lub funkcjonowania placówki. Uwagi i wnioski można zgłaszać: pisemnie, pocztą elektroniczną, telefonicznie lub osobiście.
Dyrektor - Grzegorz Tomaszuk
przyjmuje interesantów we wtorki i czwartki w godz. 11.00 — 14 00,
po uprzednim ustaleniu terminu w sekretariacie Szpitala
tel (85) 682-92-02 / fax (85) 682-92-95
e-mail: szpital@spzozhajnowka.pl Skrzynka ePUAP: /spzozhajnowka/Skrytka ESP
Zastępca Dyrektora ds Lecznictwa - dr n med. Tomasz Musiuk
przyjmuje interesantów w środy w godz. 13.00 - 15.00,
po uprzednim ustaleniu terminu w sekretariacie Szpitala
tel. (85) 682-92-02 / fax (85) 682-92-95
e-mail: szpital@spzozhajnowka.pl
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta w SPZOZ w Hajnówce – Izydora Dudar
przyjmuje interesantów w środy i piątki w godz. 10.00 - 13.00,
po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu
tel. (85) 682-90-42 e-mail: prawapacjenta@spzozhajnowka.pl
W sprawach skarg i wniosków można zwracać się również do następujących instytucji:
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa
bezpłatna całodobowa infolinia 800 190 590
e-mail: kancelaria@rpp.gov.pl strona internetowa: www.rpp.gov.pl
Przyjęcia interesantów w poniedziałki w godz. 9.00 - 18 00
oraz od wtorku do piątku w godz. 9.00 - 15 OO
Rezerwacja temniu: e-mail rezerwacja@rpp.gov.pl
lub telefonicznie (22) 532-82-43— zostanie wyznaczony dzien i godzina spotkania
Rzecznik Praw Pacjenta Szpitala Psychiatrycznego w SP ZOZ w Hajnówce - Agnieszka Wiśniewska
tel 734 117 357 e-mail: a.wisniewska@rpp.gov.pl
Podlaski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Białymstoku
Wydział Spraw Świadczeniobiorców - Sekcja Skarg i Wniosków
ul Pałacowa 3, 15-042 Białystok tel (85)745-95-76/(85) 745-95-49
e-mail: sekretariat@nfz-bialystok.pl
Przyjęcia interesantów w poniedziałki w godz. 8.00 - 18.00 oraz od wtorku do piątku w godz. 8.00 - 16.00 Skrzynka ePUAP: prud1d099x