- Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/ https://platforma.eb2b.com.pl lub https://tt.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”
- Termin składania ofert - do godz. 09:00 w dniu 13.01.2023r.
- Oferty nie mogą zostać złożone po terminie, ponieważ System uniemożliwia ich złożenie po wyznaczonej dacie.
- Miejscem otwarcia ofert jest siedziba Zamawiającego w Hajnówce, pokój nr 114, budynek przy ulicy Doc. A. Dowgirda 9 w Hajnówce.
- Termin otwarcia ofert: 13.01.2023r., o godzinie 09:10, nastąpi bezpośrednio po upływie terminu ich składania, za pośrednictwem Systemu Zamawiającego poprzez odszyfrowanie ofert.
- link do postępowania: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/379366/zakup-i-dostawe-srodkow-czystosci-na-potrzeby-sp-zoz-w-hajnowce
Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce - ZMIANA TERMINU
Archiwum
02-01-2023Data publikacji, 02-01-2023
BartekAutor, Bartek 221Ilość wyświetleń, 221