- Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/382887/zakup-i-dostawa-materialow-biurowych-17 przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”
- Termin składania ofert - do godz. 09:00 w dniu 09.02.2023 r.
- Oferty nie mogą zostać złożone po terminie, ponieważ System uniemożliwia ich złożenie po wyznaczonej dacie.
- Miejscem otwarcia ofert jest siedziba Zamawiającego w Hajnówce, pokój nr 114, budynek przy ulicy Doc. A. Dowgirda 9 w Hajnówce.
- Termin otwarcia ofert: 09.02.2023 r., o godzinie 09:05, nastąpi bezpośrednio po upływie terminu ich składania, za pośrednictwem Systemu Zamawiającego poprzez odszyfrowanie ofert.
Postępowanie na materiały biurowe
Archiwum
01-02-2023Data publikacji, 01-02-2023
BartekAutor, Bartek 302Ilość wyświetleń, 302