Znak sprawy: 2022/2.1.1/P/01
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy:
a) złożyć w zapieczętowanej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie do dnia 10 sierpnia 2022 r. do godziny 1000 Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami trwale spiętą należy umieścić w zapieczętowanej kopercie opatrzonej danymi Wykonawcy oraz napisami:
Nie otwierać przed 10 sierpnia 2022 r., godz. 1010”
Zakup i dostawa pościeli na potrzeby SP ZOZ Hajnówka.
Bądź:
b) przesłać skan oferty wraz z załącznikami na adres: publiczne@spzozhajnowka.pl do dnia 10.08.2022 r. do godz. 10:00, podpisaną podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym.
Termin składania ofert- do godziny 10:00 w dniu 10.08.2022 r.
Miejscem otwarcia ofert jest siedziba Zamawiającego w Hajnówce, pokój 114, budynek przy ulicy Doc. A. Dowgirda 9 w Hajnówce.
Termin otwarcia ofert: 10.08.2022 r., o godzinie 10:10, nastąpi bezpośrednio po upływie terminu składania.